mercoledì 15 maggio 2013

Mysterious hat that came from the beach



 
 
 
 
 

 
 
 
 


It's not a secret that whenever I can I run out of town and spend the weekend in my house in Jesolo (Venice), and not only in summer. This is one of the beach places of my childhood, where when I was three I was literally pulled into the water and where I've learned (?) to build sand castles, inevitably burning my back. I love long swimmings and relax with my friends company... There are many places I want to show you, but meanwhile I need your help. Do you know who's the hat that I'm wearing? I found it a Sunday sunrise while returning home from a friday night walking by the beach. The label has been taken off and I have no idea of who could it might be... Can you help me please? :) However thank you mysterious owner of it that completed my easy sunday outfit wearing
 some animals of the H&M conscious collection top and the denim shirt and a cute elephant necklace from Accessorize. What do you think?

PS: if you recognize that is your hat contact me and I'll be happy to gave it back to you.


Non è un segreto che non appena posso corro via dalla città e passo il week end nella mia casa a Jesolo, e non solo in estate. Questo è uno dei posti della mia infanzia, dove a tre anni sono stata letteralmente lanciata in acqua e dove ho imparato (?) a fare i castelli di sabbia, immancabilmente ustionandomi la schiena. Adoro fare lunghe nuotate e rilassarmi in compagnia di amici...Ci sono moltissimi scorci che ho voglia di farvi vedere, ma nel frattempo ho bisogno del vostro aiuto. Sapete di chi è il cappello che indosso? L'ho trovato un sabato mattina all'alba mentre tornavo a casa da una serata camminando sulla spiaggia. L'etichetta è stata strappata e non ho la più pallida idea di chi possa essere... Mi aiutate perfavore? :)
Comunque grazie al misterioso proprietario/a che con il suo cappello abbandonato ha completato il mio easy sunday outfit con qualche animaletto sopra la camicia della collezione conscious di H&M insieme alla camicia di jeans e il piccolo elefantino intorno al mio collo di Accessorize. Che ne dite?
 

PS: Se è vostro e lo riconoscete contattatemi e sarò felice di restituirvelo.
Bag: L'Arlecchino - handmade leather made in italy